„Když nás Tomáš v roce 2020 oslovil s nápadem začít s podcastem, kterýse bude věnovat čistě hypotékám, měli jsme hned jasno, že je to trefa do černého. V té době navíc žádný podcast na podobné téma nevycházel,“ uvádí Petr Schwank z EP Eevents&Production.
Chce to vytrvalost a pravidelnost
„Celkem mám natočených a vydaných zhruba 125 epizod. Hypotécast natáčím 2 roky a 4 měsíce. První oslovení přišlo zhruba po 2 měsících, ale první půl rok z toho nebyl žádný klient,“ vzpomíná na začátky Tomáš Rusňák. „Důležitá je tedy vytrvalost a nevzdávat to hned v začátcích. Podle mých statistik každý klient, než mě osloví s poptávkou, poslouchá Hypotécast v průměru 6 měsíců.“ Vytrvalost se Tomášovi rozhodně vyplatila. Během doby, co podcast vysílá, získal od posluchačů poptávky na hypotéky v objemu 530 mil. Kč s potenciální tržbou 7,75 mil Kč. Koukněte se na podrobné statistiky, které nám zprostředkoval.
Hypotécast v řeči čísel
Oslovení na základě poslechu podcastu – přes 200 potenciálních zákazníků
Z toho dopadla spolupráce – celkem 112 klientů / (0,9 klienta na jednu odvysílanou epizodu)
Celkový objem poptaných hypoték – v hodnotě 530 miliónů Kč
Potenciální tržba celkem – 7 750 000 Kč
Zrealizovaných 54 hypoték v objemu 247 milionů Kč s tržbou 3 650 000 Kč
Rozjednáno 43 hypoték v objemu 216 milionů Kč s potenciální tržbou 3 200 000 Kč
Nedopadlo 15 hypoték v objemu 67 milionů Kč s potenciální tržbou 900 000 Kč
Oslovení ze strany klientů
rok 2020 – 20 oslovení za 11 měsíců
rok 2021 – 74 oslovení
rok 2022 – 18 oslovení za 5 měsíců
Velký potenciál do budoucna
Čísla hovoří jasnou řečí. Firemní podcasty mají do budoucna velký potenciál. V českých podmínkách jsme oproti USA a státům na západ stále pozadu – v těchto zemích podcasty zažívají opravdový boom. Pokud se tedy do tvorby podcastu pustíte co nejdříve, zajistí vám to zcela jistě konkurenční výhodu. Pokud se chcete dozvědět více informací, neváhejte se obrátit na nás.